close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עוגת שוקולד לכל אירוע - כך תתאימו אותן

מערכת שורשג שבט, תשפג25/01/2023

לסיכום, כל אירוע הוא סיבה לעוגת שוקולד מתוקה וטובה. זו אחת העוגות הפופולריות והוורסטיליות ביותר, ולכן ניתן בכל פעם להכין עוגה אחרת שתתאים לאירוע

תגיות:
צילום: pexels

אם מחפשים מתכון לעוגת שוקולד ניתן למצוא מאות מתכונים שונים. אם שואלים חבר או חברה, קולגה לעבודה ואפילו אחות, מקבלים גם כן עשרות תשובות שונות. תחת הקטגוריה של עוגות שוקולד ניתן למצוא מאות מתכונים וסוגים שונים של עוגות החל מעוגה בחושה פשוטה וכלה בעוגת שכבות מורכבת ומרשימה.

כיוון שהמבחר כה גדול, קשה להחליט מתי להכין איזו עוגה, מתי להשקיע ומתי לבחור בעוגה מהירה, מתי להרשים ומתי אפשר "לחפף" קצת. כדי לעשות קצת סדר בבלגן, וכדי לעזור בהחלטה הרת גורל זו, הינה כמה טיפים מועילים.

עוגת שוקולד פשוטה וטעימה
עוגת שוקולד ליום ההולדת של הילד היא כמעט חלק בלתי נפרד ממנו, שהרי ברור שילדים אוהבים עוגת שוקולד וזו הדרך הכי טובה להתחבב עליהם. בנוסף לכך, אין צורך להרשימם, ואפילו מומלץ שלא להפתיעם במתכונים מורכבים ובתוספות בלתי צפויות, ולכן הכי כדאי לבחור במתכון פשוט של עוגת שוקולד בחושה, עם מעט מרכיבים והרבה שוקולד.

עוגה מהירה שאינה דורשת מאמץ רב או פעולות מסובכות, כזו שניתן להכין תוך כמה דקות ולעדכן טיימר כדי לדעת מתי יש להוציאה מהתנור.

ארוחת חג חגיגית ומושקעת
ארוחת חג או אפילו ארוחת שישי הן ארוחות מושקעות יותר, בעלות מספר גדול יותר של מנות ושל מוזמנים. לעיתים אפילו ניתן לחלק את המנות בין המוזמנים כך שכל אחד אחראי על מנה אחת, וכך העומס לא נופל רק על המארחים.

כיוון שארוחות חג או ארוחות שישי הן לרוב בשריות, אין זה הרי מתבקש שהעוגה תהיה עוגת שוקולד פרווה כדי שתתאים כקינוח לארוחה. ניתן למצוא מגוון עצום של עוגות פרווה כאשר כל שצריך הוא לחליף את מרכיב החלב או השמנת המתוקה במים או מיץ תפוזים ושמנת צמחית כציפוי.

פרוסת עוגת שוקולד לצד כוס שתייה חמה בסיום ארוחה מלאה ומשביעה, תהיה תמיד קינוח פופולרי שישאיר את הסועדים עם טעם של עוד.

איך להרשים את האורחים? – עם עוגת שמרים!
הזמנת אורחים היא לרוב אירוע משמח שתכוננים לקראתו. קובעים תאריך, מכינים תפריט, אפילו אם קליל ולא מחייב, מוציאים את סט הכלים השמור רק לאורחים ואף מסדרים את הבית כולל התפחת הכריות. זו כמובן ההזדמנות להשקיע ולהכין עוגת שוקולד שעוד ידברו עליה רבות.

אפשר לבחור בעוגת שמרים מצוינת, כזו שיש להכין את הבצק מראש, למרוח אותו בשוקולד נוטלה או השחר, לגלגל וליצור צורות מרשימות ויפהפיות ולאפות. עוגה שנראית מרשים ולו רק בשל צורת הצמה המסודרת שלה.

אירוח קליל של חברים ותיקים
עוגת בראוניז עשירה ונימוחה היא הדרך הטובה ביותר לבלות ערב נעים עם חברים או בני משפחה קרובים. אין צורך להרשים אף אחד, אין סיבה להשתגע עם מתכון ארוך ומורכב, ויש רצון לאכול עוגה מושחתת בליל חשוב פעמיים.


עוגת בראוניז חתוכה לקוביות קטנות בגודל מדויק של שני ביסים מהירים היא המתאימה ביותר. זו עוגה שמתאימה לכל סגנון אירוח, היא יכולה להיות חלבית או פרווה, ניתן להוסיף לבלילה שלה אגוזים, שקדים, קרמל, גבינה או מגוון שילובים אחרים.

מתאימה עם כוס קפה או תה, נחטפת מהצלחת ומבטיחה טעם אלוהי ומתוק בכל ביס מחדש.

אחר צהריים מפנק עם הילדים
חודשי החורף הקרירים אינם מאפשרים הרבה יציאות לפארק, לטיולים או לסיבוב בשכונה. לעיתים יש צורך למצוא פעילויות עם הילדים בתוך הבית. זו כמובן הזדמנות לסרט משפחתי בסלון, למשחקי קופסה, לסידור הצעצועים וכדומה. אך זו גם הזדמנות מצוינת לאפייה משותפת במטבח הביתי.

זה הזמן להכין עוגת שוקולד מהירה בכוס, תוך שימוש במיקרוגל כמעט בכל שלבי ההכנה. אומנם היא לא תמלא את כל אחר הצוהריים, אך היא תהיה כיפית ושונה מעוגות אחרות. העוגה מתאימה גם אם פתאום מתחשק לילדים משהו מתוק, ואין חשק להוציא את כל כלי המטבח ולהכין עוגה גדולה.

לסיכום, כל אירוע הוא סיבה לעוגת שוקולד מתוקה וטובה. זו אחת העוגות הפופולריות והוורסטיליות ביותר, ולכן ניתן בכל פעם להכין עוגה אחרת שתתאים לאירוע ותפתיע את המשתתפים. אין סיבה להשתמש תמיד במתכון בסיסי אחד, וניתן לגוון, לחדש, לשנות מרכיב, להפתיע ובעיקר לכייף וליהנות עם האפייה.

הוסף תגובה
צילום: pexels
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה